♥ Puckat gäng

Gjorde en ny blogg. Tänkte att jag kunde skriva om mig och min puckade hund.
Vi är ju inte direkt som alla andra.
Tar ungefär 5 minuter för en ny människa att inse hur puckad jag är.

Meningen är att jag ska uppdatera här varje dag, minst en gång om dagen.
Lite om hur våran träning går, idiotiska saker som händer och även hur det är när jag är ifrån honom.
Han är världens svåraste med att vara ensam så vi är inte ifrån varandra speciellt mycket.
Det händer någon gång ibland när husse är hemma.
Han är en dobermann och är lite över 2 år.
I stamtavlan heter han Fladdermusen's Dragon Tears. Och han kunde inte fått ett mer passande namn.
Han är verkligen en DRAKE och han grinar rätt ofta.
Väljer man att bli irriterad på denna hund har man det jävligt jobbigt.
Väljer man istället att älska honom och se alla hans knäppa hyss med glimten i ögat har man aldrig tråkigt.
Han är lite av en clown och  visar det hundra gånger om dagen.. minst!

Antingen var han puckad innan, eller så blev han som mig.
Men han är mitt allt, min andra halva! VÄRLDENS BÄSTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0