♥ Nu drar jag!

Nu är vi redo för utställning och inväntar bara Malin Henrik och Erika. Henrik kör idag.
Drake har varit ute och kissat och bajsat och har täcke på sig.
Inte det nya varma men ett fleecetäcke. om det stavas så?
Köttbullar är också nerpackade.
Har inga stora förväntningar på denna utställning och ville egentligen inte ens åka.
Men vad gör man inte.. det enda roliga ska bli att ställa i ridhus. Har aldrig gjort det förut.

Husse och jag såg på Röd Drake igår. ÄCKLIG FILM!
Höll på att kissa på mig i slutet när han får tag i barnet.
USCH!

Aja, dags att dra. Hoppas fan att jag kommer i tid nu. Jag ville åka tidigare men Malin sa att vi skulle hinna. Får väl se hur det blir.
Vet någon som kommer vara GALET tjurig om vi kommer försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0