♥ JUSTJA

Det slog mig just att det är utställningsdags redan på söndag!
Hade nästan glömt bort det.
Känner på mig att det kommer gå mindre bra den här gången.
Ska kasta in hunden i tvättmaskin nu. Eller justja duschen vare..
Trycka i honom lite käk kanske vore en bra grej också.
Den här utställningen kommer bli SEG! Vi kommer troligtvis inte ens få tävla vidare i gruppen vilket betyder att vi är klara runt halv 10.
Men kommer säkert vara tvugna att vänta på Malin till typ 2. Då blir det segt.
Visst bra träningen men ändå.
Tråkigt för djuret att sitta i bur större del av dagen. Får åka iväg någonstans och släppa lös vilddjuret sen också.

Mjahaja, lite käk kanske.. min granne håller på att göra om så jag vaknar runt 7 varje morgon.
Fast idag somnade jag om. HEHE

Här är mitt monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0